Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2009. december 24. 15:23 - Bodacsogár

Nesze neked karácsony

Hát akkor tegnap reggel egy gyors túra  a piacon, miután egy órát vártam Ancsára, hogy végre megápoljuk a barátságunkat is és kiönthesse a kis szívét nekem, meg persze értelmes lénnyel1 akar vásárolni, aki tûri a kis hóbortokat is. Na hát ez sem én vagyok, de mindegy. Be is vágtunk egy-egy gyrost, majd picsulás után elmentünk a Gringo's-ba a kesztyûmért, ami igenis zöld és nem barna. Vissza kellett mondanom melóügy miatt a délutánra tervezett találkozást Józsival és egy pohár édes vörössel, hogy estére magamról se tudva, karácsonyi zenéket ordítva csomagoljam a Napi gazdaság hasábjaiba karácsonyi ajándékomat az õsanyának. Szal elmentem hát mindehelyett dolgozni, majd meló után, hogy biztos ne tiszta fejjel és kipihenten ünnepi nyugiban érjek haza leestem mégis egy édes vörösre, majd sok-sok sörre az nagy zenés-táncos mulatóhelyre. Nesze neked, egy nõ és 5 srác társaságában. Mit ne mondjak, hát élveztem a helyzetem. Még a reggeli buszt is elértem. Bár nem vagyok benne biztos, hogy a buszsofõr nem vette észre enyhén leamortizált állapotom. Véres szemek a fáradtságtól, alkoholos íz a számban, füst szag a hajamban és ruházatomban. Nesze neked karácsonyi szentség alapon annyi remény maradt, hogy szeretõ anyám elé így ne kerüljek, hogy még õ is a melóhelyen szívott. Alvás délig, negyed óra ázódás a kádban. És mostanra talán már egészen karácsonyi szalonképes is lettem. Irány hát sütit sütni, mert jó lánya vagyok én anyámnak.

1Neme: nõ

Címkék: random
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr565972840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása